Ömer Şahin Yalanmıydın

Ömer Şahin Yalanmıydın

💖💖Maggie Civantos Yalanmıydın💖💖

💖💖💖Maggie Civantos Resimleri💖💖💖

Ömer Şahin Yalanmıydın
Ömer Şahin Yalanmıydın Klibi
Maggie Civantos
Maggie Civantos
Maggie Civantos
Maggie Civantos Resim
Maggie Civantos Resim
Maggie Civantos Png
Maggie Civantos.Jpg
Maggie Civantos Resimleri
Maggie Civantos
Maggie Civantos Resimleri
Maggie Civantos
Maggie Civantos Resimleri
Maggie Civantos
Maggie Civantos Resimleri

Ömer Şahin Yalanmıydın Şarkı Sözleri

Nice kahır dolu dertli günümde
Beni yalnız koyup kaybolan mıydın
Ben seni koymuşken canım yerine
Savruldun havaya kül duman mıydın

Nice kahır dolu dertli günümde
Beni yalnız koyup kaybolan mıydın
Ben seni koymuşken dostum yerine
Savruldun havaya kül duman mıydın

Yoksa insan değil bir yılan mıydın
Yalan mıydın söyle hep yalan mıydın
Çürüsün ağacım kurusun dalım
Sevdan yalan sözün yalan sen yalan mıydın

Yoksa insan değil bir yılan mıydın
Yalan mıydın söyle hep yalan mıydın
Kurusun güllerim bozulsun bağım
Sevdan yalan sözün yalan sen yalan mıydın

Ben sana kıymayıp incitmez iken
Derdimin üstüne dert koyan mıydın
Darlanmış ömrümü sana vermişken
Yıktın ocağımı bir talan mıydın

Yoksa insan değil bir yılan mıydın
Yalan mıydın söyle hep yalan mıydın
Çürüsün ağacım kurusun dalım
Sevdan yalan sözün yalan sen yalan mıydın
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın