Mine Koşan A Bebeğim Uyan

Mine Koşan A Bebeğim Uyan

❤❤Mine Koşan A Bebeğim Klibi❤❤

Mine Koşan A Bebeğim
Mine Koşan A Bebeğim Uyan Klibi

Mine Koşan A Bebeğim Uyan Şarkı Sözleri

Dudakların buz, gözlerin boş boş bakıyor
Dudakların buz, gözlerin boş boş bakıyor 
Sen böyle yapmazdın, böyle durmazdın
Susmazdın, susmazdın
Anladım gidiyorsun, beni öksüz bırakıp

Gidiyorsun sonsuzluğa, beni atıp yalnızlığa
Ben de gelmek istiyorum, dayanamam sensizliğe

A bebeğim uyan, bebeğim uyan
Uyanda göğsüme dayan
Yan yüreğim yan, yan ciğerim yan
Yan parçalan 

Açmasın güller, gelmesin bahar istemem
Açmasın güller, doğmasın güneş istemem
Ben sensiz yapamam, sensiz duramam 
Olamam yaşayamam
Olur mu hayat sensiz, olur mu sevginsiz

Yaşam ne ki ölüm ne ki, bir devriliş gönlümdeki 
Ben de ölmek istiyorum, taşıyamam ben bu yükü 

A bebeğim uyan, bebeğim uyan 
Uyanda göğsüme dayan
Yan yüreğim yan, yan ciğerim yan 
Yan parçalan.
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın