Bergen Seni Kalbimden Kovdum

Bergen Seni Kalbimden Kovdum

💖💖Bergen Seni Kalbimden Kovdum Klibi💖💖

Seni Kalbimden Kovdum
Bergen Seni Kalbimden Kovdum Klibi

Bergen Seni Kalbimden Kovdum Sözleri

Seni kalbimden kovdum
Bir daha giremezsin
Beddua ettim sana 
Geriye dönemezsin

Seni kalbimden kovdum
Bir daha giremezsin
Beddua ettim sana
Geriye dönemezsin
Beddua ettim sana
Kimseye sevemezsin

Mutluluk hakkın değil
Sevilip gülemezsin
Pişman olsan boşuna
Geriye dönemezsin 

Aşk vermiştim ne yaptın
Aldın yere fırlattın
İkimizi sen yaktın ah
Maziyi silemezsin
İkimizi sen yaktın
Maziyi silemezsin

Mutluluk hakkın değil
Sevilip gülemezsin 
Pişman olsan boşuna
Geriye dönemezsin 

Mutluluk hakkın değil değil 
Sevilip gülemezsin gülemezsin 
Pişman olsan boşuna boşuna
Geriye dönemezsin dönemezsin

Mutluluk hakkın değil 
Sevilip gülemezsin
Pişman olsan boşuna
Geriye dönemezsin

Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın