Etkin Haketmedimki

Etkin Haketmedimki Video

Haketmedimki Etkin
Etkin Haketmedimki Klibi

Etkin Haketmedimki Şarkı Sözleri

Hiç adil olmasada hayatı affetmeyi öğrendim
Kırdığımda her ne kadar karşımdakini kırmamaya değsede
Önemli değil demeyi öğrendim
Birini ne kadar düşünürsen düşüneyim

Ne kadar seversem seveyim
Yinede arkasından bakmadan gidebileçeğini öğrendim
Değer sanmıştın ama değmezmiş ben bunuda öğrendim

İnsana sevdalı cana etkinim
Hayat beni yordu ondan bitkinim 
Bak felekle aram yok zaten küskünüm
Şansızlık peşimde haketmedimki haketmedimki

Kader vagonunda yerim seçildi
Azrail peşimde haketmedimki
Bana ateşten bir gömlek biçildi
Şansızlık peşimde haketmedimki

İnsana sevdalı cana etkinim
Hayat beni yordu ondan bitkinim 
Felekle aram yok zaten küskünüm
Şansızlık peşimde haketmedimki

Felek adımımı ardından sayar
Söz verenler dönüp sözünden cayar
Yalan aşklar olmuş yirmi dört ayar 
Şansızlık peşimde haketmedimki

İnsana sevdalı cana etkinim
Hayat beni yordu ondan bitkinim 
Felekle aram yok zaten küskünüm
Şansızlık peşimde haketmedimki.
Etkin Haketmedimki
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın