İbrahim Dizlek Eda Doğanay Ölümüne Var mısın

Eda Doğanay Ölümüne Var mısın

Eda Doğanay Şarkıları
İbrahim Dizlek Eda Doğanay Ölümüne Var mısın Klibi

Eda Doğanay Ölümüne Var mısın Şarkı Sözleri

Ey sevdiğim çözemedim ben seni
Anlamadım düşman mısın dost musun 
Seviyon mu sevmiyon mu belirsiz
Anlamadım yara mısın yar mısın

Her şeyi unutup gel yeni baştan
Benim ile ölümüne var mısın
Her şeyi unutup gel yeni baştan
Benim ile ölümüne var mısın

Geleceksen gel sevdiğim bekletme 
Dertlerime hasretini ekletme 
Yeter artık bu canımı tüketme
Anlamadım derman mısın dert misin

Ben senin sevdanla mecnun olmayı sectim
Sen bana leyla olmaktan vazmı gectin
Kurban olduğum 
Yarim misin yaram mısın
Bu sahtekarı bile bozuk  dünyada 
Ben sana can oldum
Sen bana canan olmaktan vaz mı gectin
Kurban Olduğum

Dermanım mısın derdimmisin
Ben kendimi hayat sahnesinde
Sensiz izledim
Dilimde sözün bittiğini
Gözümde ferin gittiğini gördüm
Yüzümü güldüren gülüşünü özledim

Benim tek derdim sendin
Sen bana derman olmaktan
Vazmı geçtin kurban olduğum.

Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın