Eda Doğanay Yüzü Gülmesin

Eda Doğanay Yüzü Gülmesin Klibi

Eda Doğanay
Eda Doğanay Yüzü Gülmesin Klibi

Eda Doğanay Yüzü Gülmesin Şarkı Sözleri

Her akşam yastığa baş koyduğumda
Beni ağlatanın yüzü gülmesin
Her akşam yastığa baş koyduğumda
Beni ağlatanın yüzü gülmesin

Eski günler hatırıma düşünce
Beni söyletenin yüzü gülmesin 
Eski günler hatırıma düşünce 
Beni söyletenin yüzü gülmesin 

İsyanım yok feryadım var derdim çok
Allaha sığındım ondan büyük yok
O vefasız yardan hiç umudum yok
Beni ağlatanın yüzü gülmesin 

Kim yaşamak ister bu acıları 
Kim taşımak ister bu sancıları 
Kim yaşamak ister bu acıları 
Kim taşımak ister bu sancıları 

Her gece dert dolu bu şarkıları
Bana söyletenin yüzü gülmesin 
Her gece dert dolu bu şarkıları
Bana söyletenin yüzü gülmesin 
Bana söyletenin yüzü gülmesin

İsyanım yok feryadım var derdim çok 
Allaha sığındım ondan büyük yok 
O vefasız yardan hiç umudum yok
Beni ağlatanın yüzü gülmesin
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın