Zeynep Er Yak

Zeynep Er Yak Video

Zeynep Er Yak
Zeynep Er Yak Video Klip





















Zeynep Er Yak Şarkı Sözleri


Yak Kalbimi kül etme hepsini yak
Hayallerimi yerlere fırlat
Sonunu bile bile yürüyorum ah
Bu gönül hep senden uzak

Kalbimi kül etme hepsini yak
Hayallerimi yerlere fırlat
Sonunu bile bile yürüyorum ah
Bu gönül hep senden uzak

Koşa koşa yoruluyorum
Seni görüpte duruluyor kalbim
Defteri karalıyorum
Adını duyup unutuyor derdi dur

Yürüyorum varamıyorum
Aşkın da efendisi geldi
Geri seni alamıyorum
Bu derdi bana kendisi verdi

Yak kalbimi kül etme hepsini yak
Hayallerimi yerlere fırlat
Sonunu bile bile yürüyorum ah
Bu gönül hep senden uzak
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın