Sibel Can Berivanım

Sibel Can Berivanım Video

Berivanım Sibel Can
Sibel Can Berivanım Video


















Sibel Can Berivanım Sözleri


Dağ başında bir gül gibi
Boynu bükük kalan yarim
Dikenleri acımadan
Yüreğime eken yarim

Bir kez sana bağlanmışım
Ben kendimi unutmuşum
Aşkın ile kavrulmuşum,
Sevdan beni kül eyledi.

Berivanım berivanım,
Boynu bükük dağ ceylanım
Berivanım berivanım
Köy kokulu dağ ceylanım

Berivanım dağ cicegim
Bir gün sana döneceğim
Töreleri aşireti
Senin icin yeneceğim

Bir kez sana bağlanmışım
Ben kendimi unutmuşum
Askın ile kavrulmuşum
Sevdan beni kül eyledi.
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın