Kendini Takdir Etme Meditasyonu

Kendini Takdir Etme Meditasyon

Kendinizi günlük hallerinizden birinde hayal edin ve tanıdığınız ya da yabancı birinin size büyük bir sevgi ve hayranlıkla bakarak, çok beğendiği bir özelliğinizden söz ettiğini imgeleyin şimdi birkaç kişi daha yerleştirin görüntüye bu insanlar da geliyor ve harika bir insan olduğunuz konusunda aynı görüşte olduklarını söylüyorlar

Eğer bu sizi utandırıyorsa, sonuna dek dayanmaya çalışın giderek daha çok daha çok insan gelip gözlerinde müthiş bir sevgi ve saygıyla size bakıyor kendinizi bir törende ya da bir sahnede imgeleyin sonra hepsi de sizi seven ve takdir eden insan kalabalıkları sizi alkışlayıp tezahüratta bulunuyorlar.

Alkışlarının kulaklarınızda çınladığını işitin ayağa kalkın, başınızı eğerek onları selamlayın ve gösterdikleri destek ve takdir için teşekkür edin kendini takdir etmek için bazı onaylamalar

Kendimi bütünüyle, olduğum gibi seviyor ve takdir ediyorum kimseyi memnun etmeye çalışmak zorunda değilim kendimden hoşnutum ve önemli, olan da bu öteki insanların önünde ben kendimden çok hoşnutum kendimi özgürce, tam anlamıyla ve kolayca ifade ediyorum ben güçlü sevgi, dolu ve yaratıcı bir varlığım.
Takdir Etme Meditasyonu
Kendini Takdir Etme Vatanseverr
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın