Sibel Can Senin Olmadan

Sibel Can Senin Olmadan Video

Sibel Can Resimleri
Sibel Can Resimleri

Sibel Can Senin Olmadan Şarkı Sözleri

Yıllarca bekledim baktım çare yok
Sana bu sevgi bu aşk anladımki çok
Ne yazık boş yere geçip gitti günler
Kaç bahar geçti bak soldu hep güller

Senin olmadan aşka doymadan
Bırak gideyim sabah olmadan
Senin olmadan aşka doymadan 
Bırak gideyim çok geç olmadan

Yalnız biz değiliz sevip ayrılan
Sonunda ben oldum bak yalnız kalan
Yok artık kalbimde ne aşk nede sevgi
İstemem artık git istemem seni

Senin olmadan aşka doymadan
Bırak gideyim sabah olmadan
Senin olmadan, aşka doymadan
Bırak gideyim çok geç olmadan

Bunlarıda İzleyebilirsiniz

Filiz Ağar Günün Birinde

Gülcan Opel Ahu Gözlüm

Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın