Mehtap Yilmaz Senin Olmaya Geldim

Mehtap Yilmaz Senin Olmaya Geldim Video

Mehtap Yılmaz Senin Olmaya Geldim Sözleri
Mehtap Yilmaz Senin Olmaya Geldim




















Senin Olmaya Geldim Şarkı Sözleri


Dün akşam yine benim
Yollarıma bakmışsın
Gelmeyince üzülüp
Perdeyi kapatmışsın

Kalbindeki derdine
Derman olmaya geldim 
Sakın artık üzülme
Sende kalmaya geldim

Yıllar var ki hasretim 
O gül yüzüne
Kararlıyım bu gece
Senin olmaya geldim

Benim için ağlayıp 
Hep gözyaşı dökmüşsün
Yollarıma bakıp da
Hep boynunu bükmüşsün 

Kalbindeki derdine
Derman olmaya geldim
Sakın artık üzülme
Sende kalmaya geldim

Yıllar var ki hasretim
O gül yüzüne
Kararlıyım bu gece
Senin olmaya geldim.
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın