Gülcan Opel Ahu Gözlüm

Gülcan Opel Ahu Gözlüm Video

Gülcan Opel
Gülcan Opel Ahu Gözlüm



















Gülcan Opel Ahu Gözlüm Şarkı Sözleri


Kara gözlüm kar yağdırdın başıma
Acımadın yarim yarim gözüm yaşına
Sevdan ile yandım sevdan ile yandım yandım
Yar ateşine sen de benim gibi gibi 
Yan ahu gözlüm yan kara gözlüm

Sinem cerrah cerrah yaram kanıyor
Gönül her deminde yar yar seni arıyor
Gözlerim dünyayı yar yar bir hoş görüyor
Çekildi tenimden anam can ahu gözlüm can kara gözlüm

Bir garibim kalbim yandı ateşle
Garip bülbül gibi yar yar kaldım kafeste
Adını anarım ismini söylerim tatlım en son nefeste
Dünyadan ahireti yar yar an ahu gözlüm an karagözlüm
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın