Nasıl Sevecen Olunur

Nasıl İyi Sevecen Olunur

Ramona’mn aldığı mektup tamamen yanlış olsaydı ne olurdu ya konuşmasına yönelik eleştirilerin hiçbirinin doğru olmadığına inanmak için haklı bir nedeni olsaydı bu durumda ramona’nın, konuşmasıyla ilgili bir şeylerin, belki biçim ya da içeriğinin, notu yazan kişinin önyargılarını, batıl inançlarını ya da dar ve tutucu görüşlerini rahatsız ettiğini anlaması gerekecekti.

Sorun onda değil de notu yazan kişide olacaktı bunu anlamak, sevecenliğe doğru önemli bir adım atmaktır bundan sonraki mantıklı adım karşıdaki kişinin huzuru, uyumu ve anlayışını istemek olur. Düşüncelerinizin, eylemlerinizin ve duygularınızın efendisi olduğunuzu bilirseniz, incinmezsiniz.

Duyguları düşünceleri takip eder ve sizi rahatsız edecek ya da üzecek bütün düşünceleri reddetme gücünüz vardır.

Sevecen Olmak

OLDUĞU GİBİ BIRAKMAK Yıllar önce iki gencin nikah törenine katılmıştım ama genç adam ortalarda yoktu iki saatin sonunda, müstakbel gelin biraz ağladı sonra bana şöyle dedi
Kozmik bilincin bana kılavuzluk etmesini dilemiştim.

Demek ki gelen cevap bu o asla yanılmaz gelinin tepicisi bu olmuştu yüreğinde öfke yoktu ben çok istesem de belki de bu evlilik doğru eylem değildi.dedi çünkü ben sadece kendim için değil, ikimiz için de dua etmiştim.

Bu genç kadın başka bir insanı duygusal bunalıma sürükleyebilecek bir deneyimi soğukkanlılıkla karşılıyordu bilinçaltınızın derinliklerinde sınırsız zekanızla uyum içinde olun alacağınız cevaba, sizi kollarında tutan annenize ve babanıza güvendiğiniz kadar güvenin dengeye ve zihinsel ve duygusal sağlığa giden yol budur.
Sevecen Olmak
Nasıl Sevecen Olunur





















Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın