Affedicilik Tekniği

Affedicilik Teknikleri

İşte kendinizdeki affediciliği ortaya çıkarmak için basit ama etkili bir yöntem bunu uyguladığınızda, hayatınızda harikalar yarattığını göreceksiniz zihninizi sükunete kavuşturun, gevşeyin ve kendinizi serbest bırakın. İçinizdeki Yüce Varlığın sevgisini düşünün.

Sonra şunları söyleyin; (Sizi inciten kişinin adını düşünün)’yi tamamen affediyorum ve onu zihinsel ve manevi olarak azat ediyorum söz konusu meseleyle ilgili her şeyi affediyorum ben özgürüm, oda özgür bu şahane bir duygu bu benim genel af günüm.

Beni incitmiş olan herkesi ve her şeyi azat ediyorum her biri için sağlık, mutluluk, huzur ve hayatın nimetlerini diliyorum bunu özgürce, keyifle ve sevgiyle yapıyorum ne zaman beni incitmiş olan kişi veya kişileri düşünsem sizi azat ettim hayatın bütün iyilikleri sizinle olsun diyorum.

Gerçek Affediciliğin Büyük Sırrı

Ben özgürüm, onlar da özgür. Bu harika! her kişiyi affettiğinizde, dileğinizi tekrar etmenize gerek olmamasıdır bu kişi ya da sizi inciten şey aklınıza geldiğinde, suçluya iyilik dileyin ve huzur seninle olsun” deyin bunu, düşünce aklınıza geldikçe yapın.

Birkaç gün sonra kişi ya da deneyimi giderek daha az düşündüğünüzü ve sonunda bunun tamamen kaybolduğunu göreceksiniz.

Affedicilik Eyleme Dökülmüş Sevgidir

Affedicilik sanatının temel bileşeni, affetmeye gönüllü olmaktır eğer karşınızdaki kişiyi affetmeyi içtenlikle istiyorsanız, engeli büyük ölçüde aşmışsınız demektir elbette karşınızdaki kişiyi affetmenin ondan hoşlanmanız ya da onunla bir araya gelmeniz demek olmadığını anlıyorsunuzdur.

Kimse sizi birinden hoşlanmaya zorlayamaz bu, devletin iyi niyeti, sevgiyi, huzuru ya da hoşgörüyü yasalaştırmasından farksız olurdu sırf biri size emretti diye bir insanı sevecek haliniz yok

Ancak bu önemli bir nokta - insanları onlardan hoşlanmadan sevebiliriz sevgi, karşınızdaki kişi için sağlık, mutluluk, huzur, keyif ve hayatın nimetlerini dilemeniz anlamına gelir.

Burada bir önkoşul vardır; samimiyet affederseniz yüce gönüllü olmazsanız, bencil olursunuz, çünkü başkası için dilediğiniz şeyi aslında kendiniz için dilemiş olursunuz.

Nedeni, bunu düşünüyor ve bunu hissediyor olmanızdır ne düşünür ve hissederseniz, o olursunuz. Bundan daha basit bir şey olabilir mi?
Affetmek
Affedicilik Tekniği






















Affedicilik İçin Asit Testi Okumak İçin Tıkla
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın