Sağlık Fikrini Nasıl Aşılarsınız?

Bilinçaltınıza Sağlık Fikrini Nasıl Aşılarsınız

Güney Afrika’da, johannesburg’da tanıştığım bir adam bana ileri safhada akciğer kanserini nasıl yendiğini anlatmıştı. uyguladığı yöntem, mükemmel sağlık fikrini bilinçaltına iletmekti. ricam üzerine, bana bu sürecin ayrıntılarını gönderdi. ben de şimdi size aktarıyorum.

Günde birkaç kez, zihinsel ve fiziksel olarak tamamen gevsediğimden emin oluyordum. kendi kendime şunları söyleyerek bedenimi gevşetiyordum ayaklarmı gevşedi, ayak bileklerim gevşedi, bacaklarım gevşedi, karın kaslarım gevşedi, kalbim ve ciğerlerim de gevşedi, kafam gevşedi, bütün varlığım tamamen gevşedi.beş dakika kadar sonra, uykumun geldiğini, mayıştığımı hissediyordum.

O zaman şu gerçeği tekrarlıyordum yüce varlığın kusursuzluğu şu anda benim içimde ifade doluyor. mükemmel sağlık fikri şu anda bilinçaltımı dolduruyor. bana biçilen imaj, kusursuz bir imaj. bilinçaltını, yüce varlığın  ilmindeki mükemmel imajla uyum içinde bedenimi yeniden yaratıyor.

Adam, gözle görülür bir iyileşme kaydetmişti.kullandığı teknik, mükemmel sağlık fikrini bilinçaltına iletmenin basit, doğrudan bir yoluydu sağlık fikrini bilinçaltına iletmenin bir başka harika yolu, disiplinli ve sistemli hayal kurmadır.

Felç geçiren bir adama gözünde kendisini ofisinde yürürken, masasına dokunurken, telefona cevap verirken, iyileşmesi halinde yapacağı her şeyi yaparken canlandırmasını söylemiştim. ona mükemmel sağlığı bu şekilde gözünde canlandırmasının bilinçaltı tarafından kabul edileceğini söyledim. Kendini bu role kaptırdı.

Yeniden ofisinde olduğunu hissetti.bilinçaltına, üzerinde çalışacağı somut ve kesin bir şey sunduğunu biliyordu.bilinçaltı, gözünde canlandırmanın üzerinde etkili olduğu bir filmdi. gözünde canlandırma disiplinini birkaç hafta süreyle yoğun biçimde uyguladı.sonra bir gün, herkes dışarıdayken telefon çaldı. telefon, yatağına beş metre uzaklıktaydı. Ancak ulaşmayı ve cevap vermeyi başardı. O andan sonra felç durumu kayboldu.

Bilinçaltının iyileştirici gücü zihinsel betimlemesine karşılık vermiş ve sonunda iyileşme gerçekleşmişti.bu adam daha önce beyinde oluşan sinirsel itkileri bacaklara ulaşmaktan alıkoyan zihinsel bir engelleme yaşıyordu.

Bu yüzden yürüyemiyordu.dikkatini içindeki iyileştirici güç üzerinde yoğunlaştırdığında, güç bu dikkat sayesinde akmaya başlamış ve o da yürümeyi başarmıştı. İnandığınız sürece istediğiniz her şeyi elde edersiniz.
Mükemmel Sağlık Fikri
Bilinçaltınıza Mükemmel Sağlık Fikrini Nasıl Aşılarsınız





















Eski Çağlarda Kullanılan Zihinsel İyileşme Teknikleri
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın