Bilinçaltı Nasıl Karşılık Verir

Bilinçaltı Size Nasıl Karşılık Verir

Birkaç ay önce, derslerime katılan ruth a. adında bir kadından mektup aldım. şunları yazmıştı yetmiş beş yaşında, ailesi dağılmış bir dulum. küçük bir emekli maaşı ve sosyal sigortamla tek başıma yaşıyordum. hayatım çok kısır ve umutsuz görünüyordu.sonra sizin bilinçaltının güçleri hakkındaki konuşmanızı hatırladım. fikirlerin tekrar, inanç ve umut yoluyla bilinçaltına aktarılabileceğini söylemiştiniz.

Bu doğru olabilir miydi denemeye karar verdim. kaybedecek hiçbir şeyim yoktu. olabildiğince güçlü duygularla, sık sık tekrarlamaya başladım.isteniyorum. seviliyorum. kibar, sevgi dolu, maneviyata önem veren bir adamla mutlu bir evliliğim var. güvendeyim ve hayatımdan memnunum.

İki hafta boyunca günde pek çok kez bunu yapmaya devam ettim. bir gün köşedeki eczanede emekli bir eczacıyla tanıştım. onun çok kibar, anlayışlı ve dindar bir adam olduğunu düşündüm. dileğim mükemmel bir şekilde karşılık bulmuştu. bir hafta içinde bana evlenme teklif etti. şimdi bir aydır

Avrupa’da balayındayız. bilinçaltıındaki düşüncenin bizi ilahi bir düzende birleştirdiğini biliyorum ruth hazine sandığının İçendi içinde olduğunu keşfetmişti. dileğinin gerçekleşeceğini yüreğinde hissetmişti; bu olumlu düşüncesi yaratıcı ortam olan bilinçaltına geçmişti.öznel bir somutluk oluşturmayı başardığında, bilinçaltı çekim yasası aracılığıyla karşılığı vermişti. bilgelik ve zekayla dolu derin zihni onu ve çiçeği burnunda kocasını ilahi bir düzende birleştirmişti.

HATIRLANMAYA DEĞER FİKİRLER Hazine sandığı içinizdedir. yürekten arzuladığınız şeylerin karşılığını almak için kendi içinize bakın

Bütün çağların büyük adamlarının en büyük sırrı, bilinçaltlarının güçleriyle temas kurabilmeleri ve bunları ortaya çıkarabilmeleriydi. sizde bunu yapabilirsiniz. 

Bilinçaltımız bütün sorulara cevap verebilir. uyumadan önce bilinçaltınıza, saat altıda kalkmak
İstiyorum derseniz, sizi tam o saatte uyandıracaktır. Bilinçaltımız bedeninizin inşaatçısıdır ve sizi iyileştirebilir.

Her gece kafanızda mükemmel bir sağlık fikriyle sadık hizmetkarınız olan bilinçaltımız size itaat edecektir. her düşünce bir neden, her koşul ise bir sonuçtur,kitap yazmak , harika bir oyun yazmak , dinleyiciler karşısında daha iyi konuşma yapmak istiyorsanız; bu fikri sevgiyle ve inanarak bilinçaltınıza aktarın . bilinçaltınız size karşılık verecektir,

Siz, gemiyi yöneten bir kaptan gibisiniz. kaptan doğru komutlar vermelidir: aksi halde gemi en kaza dönebilir. aynı şekilde siz de bütün deneyimlerin izini kontrol eden ve yöneten bilinçaltınıza doğru komutlar (düşünce ve imgeler) vermelisiniz, 

Asla buna param yetmez" ya da bunu yapamam ” gibi ifadeler kullanmayın bilinçaltınız sözünüzü dinler, istediğiniz şeyi yapmak için paranız ya da yeteneğiniz olmadığını görür.

Olumlu bir biçimde Bilinçaltımın gücü sayesinde her şeyi yapabilirim .” deyin.hayatın yasası, inanç yasasıdır, İnanç, zihninizde ki düşüncedir. size zarar verecek ya da sizi incitecek şeylere inanmayın .

Bilinçaltınızın sizi iyileştirme, güçlendirme, zenginleştirme ve size ilham verme gücüne inanın.
İnanmanız halinde bunlar gerçekleşir düşüncelerinizi değiştirirseniz, kaderinizi değiştirirsiniz.siz ruhunuzun (bilinçaltınızın) kaptanı ve kaderinizin efendisisiniz unutmayın seçme yeteneğiniz var. 

Hayatı seçin! Sevgiyi seçin! Sağlığı seçin! Mutluluğu seçin!

Bilinçaltı
Bilinçaltı Nasıl Karşılık Verir
















Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın