Yılmaz Güney Köprü

Yılmaz Güney Köprü Şiiri

Sevgili yetmiyor 'sevgili' sözü tek başına.
Karşılamıyor içimi dolduran duyguyu.
Oysa ben 'sevgili' derken neler düşünüyorum bilsen.
Sonsuz, bir güneş bir yudum rakı çiçeğe durmuş

İnce bir bahar dalı oğlumun sıcak yanağı
Anamın acılı gözleri babamın tütün kokan eli
Evimizdeki kuş yarının güzel günleri.
Anlatılması güç binlerce duygu ve sen

İşte sen beni hayata bağlayan en güzel köprüsün
Köprülerin en güzelisin. Sevgilim... Güzelim...
İnsanı yaşatan içimizdeki hayat böceğidir.
O ölürse hayatımızın da tadı biter.

O sakın ölmesin yaşat onu kendim İçin
Yaşamıyorum hayatı kendim için yaşamıyorum.
Ve korkmuyorum hiç birşeyden başıma gelecekleride biliyorum.
Herşeye rağmen düşmana inat yaşayacağız.
Yarın bizim çünkü
Yılmaz Köprü
Yılmaz Güney Köprü Şiiri
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın