Mevlana Celaleddin Rumi Hatırla Ama

Mevlana Celaleddin Rumi Hatırla Ama Şiiri

Bir tatlı ömür gibi gitmeye niyetlendin, ayrılık atına eyer vurdun inadına.
Ama bizi unutma, hatırla ama. Sana temiz dostlar, iyi dostlar, bağdaş dostlar
Yeryüzünde de var. gökyüzünde de var. Eski dostla ettiğin yemini, hatırla ama.
Sen her gece ay değirmisini başına yastık edince yollarda,

Dizimde yattığın geceleri hatırla ama.
Sen ey, hüsrev'i kendine kul, Şirin gibi bir nice güzeli esir eden,
Aşkının ateşiyle tıpkı Ferhat gibi benim ayrılık dağını delmede olduğumu, hatırla ama.
Bir deniz kesilen gözlerimin kıyısında bir aşk ovasını görmüştün hani

Sarfan dallarıyla, ağustos gülleriyle sarmaş dolaş bunu unutma,
hatırla ama Ey Tebrizli Şems, dinim aşktır benim senin yüzünü
Gördüm göreli benim dinim senin yüzünde övünür, ey sevgili
Bunu unutma, hatırla ama.
Mevlana Celaleddin Rumi Hatırla ama
Mevlana Celaleddin Rumi Hatırla ama Şiiri Vatanseverr
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın