Güçleriniz Düşündüğünüzden Daha Büyüktür

Güçleriniz Büyüktür

Gerçek, eksiksiz düşüncelerin iletimi sorununa dönmek için, daha önce farkına varmaksızın bunu yapmış olmanız çok mümkündür çünkü çoğumuzun, bir tür psişik iletişimden başka şeyle anlatılamayacak kadar hızlı ve günlük deneyleri olmuştur örneğin siz ve dinleyiciniz aynı anda aynı şeye işaret ediyorsunuz.

Haftalardır görmediğiniz bir arkadaşa telefon etmeye karar veriyorsunuz ve tam ahizeyi kaldırdığınız anda telefonun zili çalıyor; arkadaşınız sizi arıyor bir teyzenizi düşünü­yorsunuz ve aylardır neden ona yazmadığınızı düşünüyorsunuz; ve ona yazmaya koyuluyorsunuz.

Tam mektubu atmak için dışarı çıktığınız sırada postacı size teyzenizden mektup getiriyor. köpeğiniz ateşin bir köşesine yatmış, uyuduğu açıkça belli yanınıza gelmesi için onu çağırmayı düşünüyorsunuz. ama daha siz onun adını söylemeden o kafasını kaldırıyor ve söylemediğiniz buyruğu yerine getiriyor.

Birden, yukarda beşiğinde uyuyan bebeğiniz için derin bir kaygı duydunuz, neden olduğunu bilmiyorsunuz ama onu görmek için yukarı çıkmanız gerektiğini hissediyorsunuz kendinizi gülünç bulduğunuz halde bunu yapıyorsunuz iyi ki de sizi etkilemiş, çünkü bebek üstünü açmış ve pencereden gelen hava akımına karşı sırılsıklam ve çırçıplak duruyor.

Bu anekdotlar çoğunluğumuz için geçerli olmasa bile aramızdan bir çoğunun tahmin edilenden daha çok psişik olduğunu gösteriyor profesör williaras james, günlük yaşamda yetilerimizin ancak hemen hemen yarısını kullandığımızı söylemektedir bu bölümün amacı bu gücün tümüne egemen olmayı ve bunu sürekli harekete geçirmeyi öğretmektir işte hipnotelepatinin gücünü gösteren birkaç örnek

Ona Tüm İstediklerini Yaptırmayı Telkin  Ediyordu

31 Ekim 1877’de, düşünce okuma komitesi, londra psişik araştırmalar topluluğu üyesi f.v.v.h. meyers bir zihinsel tele­pati deneyimi üzerine şu raporu yazdı ellerimi M ’nin omuzlarına koydum dokunma yoluyla telepati hiç kimseye söylemeden ona şunu yaptırmayı istediğimı duşunuyordum...
 
Şöminenin üzerinden mınıcık bir eşyaya hemen hemen 2 cm .lik porselen bir kedi almasını istiyordum ellerimi üzerinden çeker çekmez şömineye doğru yöneldi ve hiç düşünmeksizin, süs eşyalarının arkasına yerleştirilmiş kediyi aldı bir fotoğraf albümünü odada bulunan bir çoğunun arasından almasını, onu açmasını ve belli bir fotoğraf üzerinde durmasını istedim hiç tereddüt etmeksizin yaptığı da bu oldu

Ellerimi R ’nin omuzlarına koydum M ’nin kardeşi" ve odanın bir köşesindeki tabaktan, gidip bir bisküvi almasını ve onu yemesini telkin ettim.yaptığı da bu oldu.annesinin elini sıkmasını telkin ettim. Annesine doğru atıldı ve onun elini yakaladı. Odadan biraz uzakta duran bir şapkayı almasını telkin ettim.ellerim omuzuna değer değmez birden döndü, şapkaya doğru gitti ve aldı.selam vermesini telkin ettim. Dikildi ve başını eğdi,

Ellerini çırpmasını, piyanoda bir nota çalmasını, adını yazmasını telkin ettim hepsini yaptı seyircilerin zor ve güç bakışları altında nasıl şeffaf ve görünmez olursunuz bu alanda çok bilgili bir insanla bir gün sohbet etme fırsatım oldu.belki sizin de tanıdığı ve kendisini görünmez kılabilme gü­cüne sahip diye bilinen ki görünmeden insanları gözleyebiliyor ve onların konuşmalarını dinleyip esrarlı olayları çözebiliyordu bir bilim kurgu kahramanından söz ediyorduk ona, bu mümkün mü? diye sordum.

Beni büyük şaşkınlığa düşürerek onayladığı zaman, onun bu tür bir güce sahip olup olmadığım sordum gülümsemekle yetindi arkamdaki koltuğu göstererek, daha rahat bir şekilde sohbet edebilmemiz için oturmamı rica etti oturmak için döndüğüm sıradada aynasını yapıyordu ama bir saniye sonra gözlerimi kaldırdığımda ortadan kaybolmuştu yerimden sıçradım ve neredesiniz?” diye bağırıp çağırarak onu aramaya başladım.

Odayı, taraçayı ve yandaki odaları santim santim aradım. Ondan tek bir iz bile bulamadım. Gücüm tükenmiş olarak kendimi kocaman deri koltuğa bı­raktım, dalgın bakışlarla yere bakıyordum. Birden arkadaşımın koltukta, karşımda gülümseyerek, ellerini düşünceli bir tarzda kavuşturmuş durumda oturduğunu farkettim.

Gerçekten gözden kaybolmuş muydu? Hayır, gerçek anlamda değil ama Hipno-telepati gücü sayesinde benim görüş alanımda kendini görünmez kılmıştı. Düşüncemi benim üzerime yönelterek, beni, kaybolduğuna inandıracak şekilde, görünmeden hipnotize etmişti.

Bir kaç dakika sonra onu yeniden göreceğimi telkin etmek için düşüncelerini yeniden bana yöneltmişti. Bu ve bundan sonraki bölümün yöntemlerini izleyerek siz de bu kadarını yapabilecek ölçüde olmalısınız! “Sessiz hipnoz” tekniğini öğrenir öğrenmez şahsınızı silme tekniğini deneyebilirsiniz!

ONA BAKAN ADAMI FARKEDEMİYORDU

1887’de, ünlü Alman bilgin Dr. Albert Von Schrenk-Notzing, Lina adlı bir denekte sizin de yapabileceğiniz şu denemeyi yaptı. Lina’ya. hipnozdan çıktığı zaman “aya” kelimesi söylenmedikçe odadakilerden birini görememesini telkin etti.

Lina uyandığı zaman, yanından bir çok defa geçmesine rağ­ men Dr. Sch ’in nerede olduğunu sordu durdu. Bir an ona dokundu bile ve duyumsal bir hezeyan gibi gelen olay karşısında allak bullak oldu. Schrenk, Dr. Sch.’e bir fincan çay uzattı ve Lina onu tutmak için atıldı çünkü fincan havada uçuyormuş gibi geliyordu

Bu arada bir çok okur televizyonda, hipnotize edilmiş ve odada bulunanları görmemesi telkin edilmiş denekler görmüştür kuşkusuz.deneyin en ilginç yanı hipnotize edilen insanın, o an için görünmez olan insanın arkasındakini gördüğünü sanmasıdır.

Bir Başka İnsan Düşünçelerinizi Nasıl Alabilir

Görsel Telekült bölümünde, doğduğumuz andan itibaren sahip bulunduğumuz televizyon ekranını ve gizli antenlerimizi anlatan pasajlarda, bu antenlerin gerçekte beynimizle gözlerimiz arasında bağlantı kuran iki optik sinir olduğunu gördünüz.

Bu nedenle optik sinirleriniz, gözleriniz aracılığıyla doğrudan doğruya beyninizden gelen emirleri yayabilir. Bunları, vücudunuzun dışında başka bir insanın gizli antenlerine gözlerin arkasında yer alan optik sinirler- yansıtabilir.

Bu gerçekten mümkün müdür yoksa yalnızca bir varsayım mıdır? İşte bizzat muhakeme etmenizi sağlayacak birkaç olay. Bell laboratuvarları tarafından, en küçük düşünce derecesine kadar vücudun tüm fonksiyonlarının, kaçınılmaz olarak bir elektrik akımıyla birlikte olduğu kanıtlanmıştır.

Akımın gözlerinizle başka bir insanın zihnine aktarılabileceği olgusu kolaylıkla gösterilebilir.bakışınızı yalnızca başka bir insanın sırtına yöneltin ve bu insanın ne kadar hızlı bir şekilde size doğru döndüğünü farkedin. bu esrarengiz bir olaydır ama yine de her an meydana gelmektedir.

Deneylerinizde en küçük bir zorluk olursa bakışlarınızı ense köküne (beynin tam altına) dikerek zorluğu giderebilirsiniz.bu insanın size doğru dönmesini yoğun bir şekilde isteyin, yapacaktır! Birinci koşulda yalnızca, başka insana ulaşan elektrik akı­ mı sözkonusudur

Ve bu insan bakışlarınızın üzerinde olduğunu “hissetmiştir”. ‘İkinci koşulda fazladan bir şey vardır; heyecanlar her insanın yaydığı elektrik akımı boyunca yolculuk edebilir ve hakikaten onu yoğunlaştırabilirler
Telekült Güçleriniz
Güçleriniz Düşündüğünüzden Daha Büyüktür Vatanseverr

































Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın