Emrah Seviyorum

Emrah Seviyorum

Emrah Seviyorum Video

Emrah Seviyorum Şarkısı
Emrah Seviyorum Video Klip

Emrah Seviyorum Şarkı Sözleri

Gururum kırıldı ayrıldım senden
Ben şimdi sensiz yapamıyorum
Ne olur sevgilim geri dön bana
İnan ki ben sensiz yapamıyorum

Gel gel gel artık bana
Sev sev sev artık beni
Seviyorum seviyorum
Seni canımdan çok çok seviyorum
Özlüyorum özlüyorum
Seni herşeyden çok çok özlüyorum

Çektiğin dertleri ver  ben çekeyim
Canımı istesen hemen veririm
Yeniden başlasak inan severim
İnanki ben sensiz yapamıyorum

Gel gel gel artık bana
Sev sev sev artık beni
Seviyorum seviyorum
Seni canımdan çok çok seviyorum
Özlüyorum özlüyorum
Seni herşeyden çok çok özlüyorum

Sana söylemek istemediğim tek şey nedir bilirmisin ayrılık
Peki sen ayrılığın ne demek oldunu bilirmisin
Bilemezsin çünkü sen taş kalplisin
Ya aşkın sevmenin ne demek olduğunu bilirmisin
Onuda bilemezsin çünkü sen hiç sevmemişsin
Ama ben sevmenin ne demek olduğunu biliyorum
Sevmek beni hayata bağlayan
Tek umut tek yaşama sebebim ama ben yinede
Seni seviyorum seni seviyorum.

Emrah Videoları
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın