Niran Ünsal Nasip Değilmiş

Niran Ünsal Video Nasip Değilmiş

Niran Ünsal Nasip
Niran Ünsal Nasip Değilmiş Klip

Niran Ünsal Nasip Değilmiş Sözleri

Yangın her aşkın yolu sevdim gördüm.
Gözlerin karanlık kuyu düştüm öldüm.
Ahh gönlün şimdi başka yare mesken.
Ahh el çekmiyor kara sevda benden.

Sen hangi elde sevda olup açtın.
Ben karlı dağlar misali yalnızım.

Yok bir sitemim hayatta her şey kısmet
Soldu gençliğim ömrümü aşkla ziyan ettim
Ağla gönlüm nasip değilmiş vuslat
Rahat uyu yar sana hakkımı helal ettim

Niran Ünsal Nasip Değilmiş Şarkı Sözleri

Niran Ünsal Video Klipleri


Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın