İhsan Taş Seher Vakti Çaldım

Seher Vakti Çaldım İhsan Taş

İhsan Taş Seher Vakti
İhsan Taş Seher Vakti Çaldım Yarim Kapısını

Seher Vakti Çaldım Yarin Kapısını Sözleri

Seher vakti çaldım yarin kapısını
Aman aman aman
Baktım yarin kapıları sürmeli 
Aman aman aman
Boş bulmadım otağının yapısını
Aman aman aman

Çıka geldi bir gözleri sürmeli
Aslanım eller eller, kokuyor
Güller güller, ne bilsin eller eller 
Perişanım halleri

Açtırdım kapıyı girdim içeri
Aman aman aman
Aklımı başımdan aldı o peri
Aman aman aman
Dedim sende buldum halis gevheri
Aman aman aman
Dedi yok yok bir menge sürmeli

Aslanım eller eller, kokuyor 
Güller güller, ne bilsin eller eller
Perişan halleri 
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın