Maralım Uyan Musa Eroğlu

Musa Eroğlu Maralım Uyan

Musa Eroğlu Maralım
Musa Eroğlu Maralım Uyan Klibi
#MusaEroğlu #Maralımuyan Musa Eroğlu'nun, Özdemir Müzik etiketiyle yayınlanan "Maralım" albümünde yer alan "Maralım Uyan" isimli şarkısı, 4K çözünürlüğünde video klibiyle Müzik Dünyası Blogger Sitemizde

Söz: Avni Kaysal Müzik: Musa Eroğlu
Aranje: Ahmet Özgül
Kayıt:Studio ASC
Edit-Miks-Mastering: Ahmet Özgül
Vokal: Tuğba Çimencan
Bağlama: Sedat Akdağ
Kaval Balaban: Buğra Kutbay
Gitar: Ahmet Özgül Fretless 
Bass: İskender Kar
Ritim: Burak Çakır
Edit Color nd8 medya
Yönetmen: CNR 
Kamera Asistan: Muhammet Devecioğlu
Işık: Frekans Film
Işık asistan: Burak Şengüller
Ulaşım: Ali Osman
Makeup: Denizderya

Maralım Uyan Musa Eroğlu Şarkı Sözleri

Kalk gidelim karanlıklar basmadan 
Karlı dağlar yolumuzu kesmeden 
Zemheride deli poyraz esmeden 
Uyan benim bahtı karalım uyan

Uyan yaramızı saralım uyan
Maralım uyan
Uyan benim bahtı karalım uyan
Uyan yaramızı saralım uyan

Hani nerede bala banmış sözlerin 
Dersini ceylan’dan almış gözlerin
Gazel dökmüş gülümseyen gözlerin
Uyan benim bahtı karalım uyan 

Uyan yaramızı saralım uyan
Maralım uyan
Uyan benim bahtı karalım uyan
Uyan yaramızı saralım uyan

#MusaEroğlu #MaralımUyan #MusaEroğluMaralımUyan
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın