Gülben Ergen Özledim Ben

Gülben Ergen Özledim

Gülben Ergen Özledim
Gülben Ergen Özledim Ben Klibi

Gülben Ergen Özledim Sözleri

Gözlerim dolu dolu oluyor
Sen burdan çekip giderken 
İçimde bir özlem uyanıyor 
Ellerim kuru kuru duruyor 
Resmini alıp bakarken 
Özledim özledim seni ben

Bırakıp da gittin gideli 
Dudaklarım bomboş şimdi 
Giderken hiç düşünmedin mi
Yalnızlık tak etti canıma
Ağlarken duyduklarıma
Özledim özledim seni ben

Şarkılar hep bizi soruyor
Buluştuğumuz kafelerde
İçimde fırtınalar kopuyor 
Gözlerim dolu dolu oluyor
Sen burdan cekip giderken 
Özledim özledim seni ben

Şarkılar hep bizi soruyor
Buluştuğumuz kafelerde
İçimde fırtınalar kopuyor 
Ellerim kuru kuru duruyor 
Resmini alıp bakarken 
Özledim özledim seni ben

Bırakıp da gittin gideli 
Dudaklarım bomboş şimdi
Giderken hiç düşünmedin mi
Yalnızlık tak etti canıma
Ağlarken duyduklarıma 
Özledim özledim seni ben
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın