Ferdi Tayfur Ben Anadan Doğma Yaralı

Ferdi Tayfur Ben Anadan Doğma

Ferdi Ben Anadan Doğma
Ferdi Tayfur Ben Anadan Doğma Yaralı Klibi

Ben Anadan Doğma Yaralı Sözleri

Öyle uzak uzak bakma gözlerime ne olur
O küskün bakıslarını saplama yureğime 
Bir sen kaldın duşlerimin zirvesinde
Bir sen kaldın umutlarımın ötesinde
Bir sen, bir sen

Ben anadan doğma yaralı yorgun
Ben anadan doğma yurekten vurgun
Ben anadan doğma sana sevdalı
Seninle basladı hayat hikayem 
Seninle son bulmalı

Sen de cekip gitme cıkma hayatımdan ne olur
Hasret yangınlarıyla dağlama yüreğimi 
Bir sen kaldın ölumune vuruldugum 
Bir sen, bir sen
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın