Sevcan Orhan Seyfi Yerlikaya Söyle Sunam

Seyfi Yerlikaya Sevcan Orhan Söyle Sunam

Sevcan Orhan Seyfi  Söyle Sunam
Sevcan Orhan Seyfi Yerlikaya Söyle Sunam Klibi

Sevcan Orhan Seyfi Yerlikaya Söyle Sunam Sözleri

Söyle sunam nerelisin 
Yıldızlar gibi harelisin 
Niye böyle karelisin 
Gel gurbete çıkalım senle 

Nazar etme buralıyım
Felek ile aralıyım 
Bu sebepten yaralıyım 
Var git yoluna 

Beni dertten derde salan
Ey aklımı başından alan 
Şu dünyanın kökü yalan
Gel gurbete çıkalım senle

Boşunadır sözün bana
Benden yar mı olur sana
Melhem süremem yarana
Var git yoluna

Şu dağları aştım geldim
Ne erindim ne de yıldım
El vermezsen bil ki öldüm 
Gel gurbete çıkalım senle

Hayal olsun düş olsun
Sözünden dönen taş olsun
Canım canına eş olsun 
Canım canına 

Hayal olsun düş olsun
Sözünden dönen taş olsun
Canım canına eş olsun
Canım canına
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın