Petek Dinçöz Tanımam

Petek Dinçöz Tanımam Video

Petek Tanımam
Petek Dinçöz Tanımam

Petek Dinçöz Tanımam Sözleri

Aşkım, aşkına muhtacım dedin
Sevdim, seviyorum seni çok dedin
Sensiz yaşayamam gülüm kal dedin
Senden gönlünü istedim vermedin

Seni yok yok yok bir daha aramam
Sana çok çok çok şu gönlü açamam
Seni sevmek mi tövbeler olsun
Bir daha yolda görsem tanımam

 Aşkım, aşkına muhtacım dedin
Sevdim, seviyorum seni çok dedin
Sensiz yaşayamam gülüm kal dedin
Senden gönlünü istedim vermedin

Seni yok yok yok bir daha aramam
Sana çok çok çok şu gönlü açamam
Seni sevmek mi tövbeler olsun
Bir daha yolda görsem tanımam
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın