Müslüm Gürses Sensiz Olmaz

Müslüm Gürses Sensiz Olmaz Klibi

Müslüm Gürses Sensiz Olmaz
müslüm gürses sensiz olmaz klibi

Müslüm Gürses Sensiz Olmaz Şarkı Sözleri

Bu sabah yalnız uyandım
Sensiz olmaz, sensiz olmaz
Tanıdık kokular yok 
Sensiz olmaz 

Kahvaltım anlamsızdı 
Sensiz olmaz, sensiz olmaz 
İlk sigaram bile tatsızdı
Sensiz olmaz 

Anlaşılan alışmışım 
Sensiz olmaz, sensiz olmaz 
Bir verdiysem iki almışım 
Sensiz olmaz 

Aşk bir dengesizlik işi 
Sensiz olmaz, sensiz olmaz 
Dengeye dönüşen bir sevgi 
Sensiz olmaz 

Yine kendi kendime sormadan duramadım
Niye seni böyle istiyorum diye bulamadım 
Yalnızlık zor, sokaklar çıkmaz 
Sensiz olmaz, sensiz olmaz 

Hep tekdüze, herşey dümdüz 
Sensiz olmaz 
Anlamak çözmeye yetmez 
Sensiz olmaz, sensiz olmaz 

Biraz telaşlı, huzursuz 
Sensiz olmaz 
Gece gelmiş, yatağım boş
Sensiz olmaz, sensiz olmaz 

Sen uzaktasın, ben uzanmış 
Sensiz olmaz 
Anlamak çözmeye yetmez 
Sensiz olmaz, sensiz olmaz 

Zaman gecmez, sabah gelmez 
Sensiz olmaz 
Yine kendi kendime sormadan duramadım
Niye seni böyle istiyorum diye bulamadım
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın