Müslüm Gürses İsyanlardayım

Müslüm İsyanlardayım Video

Müslüm İsyanlardayım
Müslüm Gürses İsyanlardayım Klibi

Müslüm Gürses İsyanlardayım Sözleri

Gittiğin yerlerden dönmedin geri 
Yollara rest çektim isyanlardayım
Kırıldı sonunda sabrımın teli
Yıllara rest çektim isyanlardayım

Beklenen yarınlar kaybolmuş dünden 
Ümitler selamı kesmişler benden
Nasılsa hayır yok gelecek günden 
Kadere rest çektim isyanlardayım

Bu benim talihim sözüm yok sana
Payımı aldım ben sevdadan yana
Hasretinden başka ne verdin bana
Sanada rest çektim isyanlardayım

Müslüm Gürses Videoları

Müslüm Gürses Usta
Müslüm Gürses İtirazım Var
Müslüm Gürses Tanrı İstemezse
Müslüm Gürses Şansıma
Müslüm Gürses Olmadı Yar
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın