Hakan Taşıyan Nidem

Hakan Taşıyan Nidem Video

Hakan Taşıyan Burcu Özberk
Hakan Taşıyan Nidem

Hakan Taşıyan Nidem Şarkı Sözleri

Ayrılığın sözünü nerden çıkardın 
Bir değil bin defa canımı aldın 
Bu beden sensiz yaşarmı sandın
Hata yaptın sevgilim burda yanıldın

Sende kaldı heveslerim
Sende kaldı dileklerim
Sende kaldı hayallerim 
Nidem nidem nidem nidem
Nasıl edem nere gidem
Öksüz kaldım ben ne edem

Bir yeminimiz vardı kuran üstüne
İbadetti aşkımız kıblemiz nerde
Zarardan çabucak dönen kardadır
Senin yerin kalbimdir gitme sultanım

Sende kaldı heveslerim
Sende kaldı dileklerim
Sende kaldı hayallerim 
Nidem nidem nidem nidem
Nasıl edem nere gidem
Öksüz kaldım ben ne edem.

Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın