Zehra Cennetten Çiçek

Zehra Cennetten Çiçek Video

Zehra Cennetten
Zehra Cennetten Çiçek Official Video




















Zehra Cennetten Çiçek Sözleri


Acılara yürüyor korkmuyorum
Arada bir kalbini yokluyorum
Cennetten çiçek mi topluyorum
Herkesi sen gibi kokluyorum

Ama sen başka bir kollarda
Sana sarhoşum yollarda
Kaybolmuş bi gençliğim var da 
Alacaklıyım yıllardan

Bir başıma koyup gitme yar
Önümüzde baharlar var
Aldanma geçer ayazlar
Sensiz bana dünya dar
Kapanmıyor açtığın yaralar
Hesabını sorar yaradan

Acılara yürüyor korkmuyorum
Arada bir kalbini yokluyorum
Cennetten çiçek mi topluyorum
Herkesi sen gibi kokluyorum

Ama sen başka bir kollarda
Sana sarhoşum yollarda
Kaybolmuş bi gençliğim var da
Alacaklıyım yıllardan

Acılara yürüyor korkmuyorum
Arada bir kalbini yokluyorum
Cennetten çiçek mi topluyorum
Herkesi sen gibi kokluyorum

Ama sen başka bir kollarda
Sana sarhoşum yollarda
Kaybolmuş bi gençliğim var da 
Alacaklıyım yıllardan

Acılara yürüyor korkmuyorum
Arada bir kalbini yokluyorum
Cennetten çiçek mi topluyorum
Herkesi sen gibi kokluyorum

Ama sen başka bir kollarda
Sana sarhoşum yollarda
Kaybolmuş bi gençliğim var da 
Alacaklıyım yıllardan

Yolum hem yokuş hem kаrаnlık
Derdime dert ekleme dön artık
Gittiğinden beri peşimde yаlnızlık
Kim dost kim düşmаn tаnıdık
Hep yаlаncı Sözlere inаndık
Güvendik Olur olmаdık

Acılаrа yürüyor korkmuyorum
Arаdа bir kаlbini yokluyorum
Cennetten çiçek mi topluyorum
Herkesi sen gibi kokluyorum 

Ama sen başka bir kollarda
Sana sarhoşum yollarda
Kaybolmuş bi gençliğim var da 
Alacaklıyım yıllardan
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın