Mahsun Kırmızıgül Herşeyim Sensin

Mahsun Herşeyim Sensin Video

 Mahsun Kırmızıgül Herşeyim Sensin






















Mahsun Herşeyim Sensin Şarkı Sözleri


Böylesine bir sevdayı
Sen ellerde bulamazsın
Mevlam seni bana yazmış
Başkasının olamazsın

Sen umudum sabahımsın
Sen en temiz günahımsın 
Alın yazım dualarım
Helalimsin ah... 

Seni sevdim seveli seveli 
Seni gördüm göreli göreli
Seni bildim bileli bileli
Herşeyim sensin sensin
Herşeyim sensin ah... 

Tek günahım sevmek sevmek
Senin için ölmek ölmek 
Seninim ben emret emret 
Herşeyim sensin sensin 
Herşeyim sensin
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın