Gramfree Ödeme Yapıyormu

Gramfree Ödeme Yapıyormu

Merhaba Arkadaşlar herkesin merak ettiği gramfree sitesi ödeme yapıyor mu diye merak içinde bu sorunun yanıtını nette araştırıyor 31.01.2021 tarihinden ödeme talebi oluşturdum ama halen beklemede işin sonu ödemez gibi duruyor iki refim var ve ikiside 2 inci leveli geçti yani spam yapmadan Gramfree siteyi kullandım ve bu çok zaman aldı..

Sitedeki videolarda sanırım siteyi kullanmaya devam etmek için kullanıcıyı teşvik ediyor siteyi kullanmaya devam ediyorum sadece smartcontractsları yapıp çıkıyorum aşağıdaki resimden kanıt olarak ekledim bakalım ödeme alabilecekmiyiz sonuçları yorum bölümüne yazarım tşkler iyi günler dilerim...Güncelleme 02.07.2021 Cumartesi Site Scam Arkadaşlar Gramfree Kesinlikle Ödeme Yapmıyor Boşuna Vaktinizi Harcamayın..

Gramfree Ödeme
Gramfree Ödeme Yapıyormu Kanıt

2 Yorumlar

  1. SCAM site.Ödeme yapmıyor.04.01.2021'den beri ödeme yapmadı.Pendingde duruyor.Sakın bulaşmayın.Deposit yapmayın.Paranızın üstüne yatarlar.Vidyolar ve Ödeme kanıtlarının alayı fake ve düzmece.Vaktinizi bedava kripto para kazanma sitelerinde harcayın daha iyi olur.

    YanıtlaSil
  2. Gramfree not paying

    YanıtlaSil
Yorum Gönder
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın