Didem Kinali Belly Dance

Didem Kınalı Belly Dance Video

Didem Kınalı Dance
Didem Kınalı Belly Dance

Didem Kınalı Kimdir Kaç Yaşında 

6 Haziran 1986 tarihinde gaziosmanpaşa'da doğdu şişli kuştepe'de büyüdü bir ablası ve bir de erkek kardeşi vardır. annesi selanik göçmeni bir oryantal, babası ise yugoslav göçmeni ve darbukacıdır. çocukluğu roman(çingene) mahallesinde geçti ilkokul üçüncü sınıfa kadar okudu, çalışması gerektiği için ayrıldı ve dans etmeye başladı ama daha sonra liseyi bitirdi.

Didem Kınalı Aktüel Dergisi'ne verdiği röportajda matematik dışında başarılı bir öğrenciydim okulu bırakmam ailemin değil, benim isteğimdi. ama hala okumayı istiyorum. karar verdim okuyacağım, üniversiteye de gideceğim açıklamalarında bulunmuştur.

Didem Kinalidan Oryantal Dans

Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın