Zihin Ve Ruh Yaşlanmaz

Zihin Ve Ruh Yaşlanması

Hayatın doğum, ergenlik, gençlik, olgunluk ve yaşlanmadan ibaret olduğunu düşünen ve buna inanan bir insan acmacak haldedir böyle bir insanın hiçbir dayanağı, umudu ya da vizyonu yoktur bu insan için hayatın anlamı yoktur bu tür inanç, nevroza ve her türlü zihinsel anomaliye neden olan hayal kırıklığı, durgunluk, kinizm ve umutsuzluk duygusunu beraberinde getirir.

Eskisi gibi hızlı tenis oynayamıyor ya da çocuklarınız gibi hızlı yüzemiyorsanız, ne olmuş yani Vücudunuz yavaşlamışsa, ağır adımlarla yürüyorsanız ne olmuş unutmayın, hayat her zaman kendini yeniler insanların ölüm dediği şey, bir başka yaşam boyutunda bir başka şehre yolculuktur.

Seminerlerime katılanlara yaşlanmayı zarafetle karşılamalarını söylüyorum yaşlanmanın kendine göre bir ihtişamı, güzelliği ve bilgeliği vardır huzur, sevgi, keyif, güzellik, mutluluk, bilgelik, iyi niyet ve anlayış asla ihtiyarlamayan ve ölmeyen niteliklerdir.

Şair ve düşünür Ralph Waldo Emerson şöyle demiştir insanın yıllarını, sayacak başka bir şeyi kalmayana kadar saymıyoruz karakteriniz, zihninizin niteliği, inancınız ihtiyarlamayacaktır.

HİSSETTİĞİNİZ YAŞTASINIZDIR Birkaç yılda bir Londra Caxton Hall’da halka açık seminerler veriyorum bu seminerlerden birinin ardından bir cerrah yanıma gelip şöyle dedi ben seksen dört yaşındayım her sabah ameliyat yapıyorum, öğleden sonraları hastalarımı ziyaret ediyorum.

Akşamlarıda tıp dergileri ve diğer bilimsel dergiler için yazılar yazıyorum bu cerrah kendisinin inandığı kadar işe yaradığı ve düşüncelerindeki kadar genç olduğu şeklinde bir zihinsel tutum geliştirmişti. Biraz önce söyledikleriniz doğru.” dedi bir insan kendini ne kadar güçlü ve değerli hissederse, o kadar değerli ve güçlüdür bu adam, geçen yıllara teslim olmamıştı.

Ölümsüz olduğunu biliyordu. Son yorumu şu oldu; “Eğer yarın bu dünyadan göçersem, bir sonraki boyutta insanlara yardım ediyor ve onları iyileştiriyor olacağım. Bu kez cerrah neşteriyle değil, zihinsel ve ruhsal operasyonla yapacağım bunu 

YAŞ BİR DEĞERDİR
Yaşınız bir şirket için ayırt edici bir değer olmalıdır; çünkü siz yıllarca Altın Kural, sevgi yasası ve iyi niyet prensiplerini uygulamışsınızdır.

Kır saçlarınız, bilgeliğinizi, becerilerinizi ve anlayışınızı ifade etmelidir duygusal ve manevi olgunluğunuz her şirket için büyük bir nimet olmalıdır. İnsanlar altmış beş yaşında ya da herhangi bir kronolojik yaşta ikinci plana atılmamalıdır.

Bu, insanın kişisel sorunları çözme, gelecek için planlar yapma, kararlar verme ve deneyimlerin sonucu olan yaratıcı fikirlere dayanarak başka insanları yönlendirme konusunda en verimli olduğu dönemdir.
Zihin Ve Ruh Yaşlanması
Zihin Ve Ruh Yaşlanmaz Vatanseverr
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın