Tülay Maciran Yar Bayram Etsin

Tülay Maciran Yar Bayram Etsin Video

Tülay Maciran Yar Bayram Etsin Sözleri
Tülay Maciran Yar Bayram Etsin
                               




















Tülay Maciran Yar Bayram Etsin Sözleri 


Güvendim Allahım ne hale düştüm
Hayırsız elinden ağular içtim
Ben onun uğruna nelerden geçtim
Kimseye sözüm yok bunu ben seçtim

Gidin deyin yare
Ah söyleyin yare
Duysun yar feryadımı
Yar bayram etsin artık

Artık bundan sonra baksın yoluna
Kimi istiyorsa taksın koluna
O zevki sefada sürsün hayatı
Yazık ettim dostlar yazık bu canıma

Gidin deyin yara
Ah söyleyin yara
Duysun feryadımı
Yar bayram etsin.
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın