Müslüm Gürses Her Gün İsyanim Var

Müslüm Her Gün İsyanım Var Video

Her Gün İsyanım Var
Müslüm Gürses Her Gün İsyanim Var

Her Gün İsyanım Var Şarkı Sözleri


Hep ağladım biraz gülmek istedim
Ne yaptımsa duyulmadı ki sesim
Her gün feryat ettim ölmek istedim
Çağırsam da gelmedi ki ecelim

Her gün isyanım var benim kadere
Ne güldürdü ne öldürdü bir kere
Cehennem dertleri var cennetimde
Ben yaşarken ruhum öldü içimde 

Dertler çaldı benim her gün kapımı
Kapanmadan deştiler hep yaramı
Bıktım çekmekten dünyanın kahrını
Allah'ım baştan yaz benim yazımı

Her gün isyanım var benim kadere
Ne güldürdü ne öldürdü bir kere
Cehennem dertleri var cennetimde
Ben yaşarken ruhum öldü içimde.

Müslüm Gürses Videoları

Müslüm Gürses Usta
Müslüm Gürses İtirazım Var
Müslüm Gürses Tanrı İstemezse
Müslüm Gürses Şansıma
Müslüm Gürses Olmadı Yar

1 Yorumlar

  1. Allah rahmet eylesin. Müslüm baba her yaşta herkesi etkiliyor. Müslüm Gürses sözleri her zaman etkisini gösteriyor.

    YanıtlaSil
Yorum Gönder
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın