Mehtap Yilmaz Sev Yeter

Mehtap Yilmaz Sev Yeter Video

Mehtap Yılmaz.jpg
Mehtap Yilmaz Sev Yeter





















Mehtap Yilmaz Sev Yeter Şarkı Sözleri


Güldürmedin hep ağlattın
Derdi bana sen tattırdın 
Dert üstüne zulüm yaptın
Sanki beni sen yarattın
Dert üstüne zulüm yaptın
Sanki beni sen yarattın

Feryat eden kalbimi
Biraz olsun duy yeter
Aşka susayan gönlümü
Seveceksen sev yeter

Koşturdun hep yıllar boyu 
Peşinden her gün beni
Ağlattın hiç güldürmedin
Bu yaralı kalbimi
Ağlattın hiç güldürmedin
Bu yaralı kalbimi

Feryat eden kalbimi
Biraz olsun duy yeter
Aşka susayan kalbimi
Seveceksen sev yeter

İsyan eden kalbimi
biraz olsun duy yeter
Aşka susayan Gönlümü
Seveceksen olsun sev yeter..
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın