Korktuğunuz Şeyi Yapın

Korktuğunuz Şeyi Yapmak

Korktuğunuz şeyi yapın on dokuzuncu yüzyılın ünlü düşünür ve şairlerinden ralph waldo emerson Korktuğunuz şeyi yaparsanız, korku mutlaka ölür. diyordu bir zamanlar ben de dinleyicilerin önünde konuşma yapmaktan müthiş korkuyordum

Bilinçaltımın çalışması hakkında öğrendiklerimi başkalarıyla paylaşamazdım bu korkunun üstesinden Emerson’un öğüdünü uygulayarak geldim içimden tir tir titreyerek dinleyicilerin önüne çıktım ve konuşma yaptım. Yavaş yavaş korkum azaldı, sonunda yaptığım işten keyif alacak kadar rahatladım.

Hatta konuşma anlaşmalarını dört gözle beklemeye başladım korktuğum şeyi yaptım ve korku öldü. Korkularınızı yeneceğinizi olumlu bir biçimde beyan ederseniz,bilincinizde kesin bir karara varırsınız ve düşüncenin doğasına bağlı olarak akan bilinçaltının gücünü ortaya çıkarırsınız.

Daha önceki bölümlerden birinde, yaşadığı müthiş sahne korkusu yüzünden hareket edemeyen genç opera sanatçısı Janet R.’nin durumunu anlatmıştım bir operada önemli rollerden biri için seçmelere davet edildiğinde, bunu başarmak için son şansı olabileceğini fark etmişti.

Ancak sahne korkusu her zamanki kadar güçlüydü bununla baş edemediği sürece, yine başarısız olacağını biliyordu.bu korkunun üstesinden kendini bir odaya kapatarak ve bedeniyle zihnini gevşetmek için elinden geleni yaparak geldi.

Bilinçaltında baskın olan korku telkininden kurtulmak için yavaşça, sessizce ve hissederek şu sözleri tekrarladı: “Çok güzel şarkı söylüyorum. Dengeliyim, kendime güveniyorum ve sakinim.”

Bu sözleri her oturuşta beş ila on kez tekrarladı bir haftanın sonunda kendini dengeli ve güvenli hissediyordu zamanı geldiğinde, seçmelerde çok başarılı oldu bu prosedürü kendi durumunuza uygular samimiyet ve güvenle uygularsanız, korku mutlaka ölür
Korku
Korktuğunuz Şeyi Yapın Mavi VD
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın