Ertuğrul Polat&Popstar Mehtap Havar

Ertuğrul Polat Popstar Mehtap Havar Video

Ertuğrul Polat Popstar Mehtap
Ertuğrul Polat Popstar Mehtap Havar





















Ertuğrul Polat Havar Sözleri


Böyle bir başıma bırakma beni
Zaten yaralıyam vurmayın beni
Zaten yaralıyam vurmayın beni
Boynu bükük bir gül çiçek misali

Dalımdan koparıp almayın beni
O yardan koparıp almayın beni
Boynu bükük bir gül çiçek misali
Dalımdan koparıp almayın beni
O yardan koparıp almayın beni

Amman havar havar komşular havar
Yiğidim vurulmuş komşular havar
Askerim vurulmuş komşular havar
Amman havar havar komşular havar
Ağıtlar Yakalım komşular havar
Askerim vurulmuş komşular havar

Yüce dağ başında kar ben olaydım 
Yarim yollarına kurban olaydım
Senin yollarına kurban olaydım 
Bırakın son bir kez ona bakaydım

Vaylar bana bana bana vay bana bana
Kurban olam yarim kurbanım sana
Bırakın son bir kez ona bakaydım
Vaylar bana bana bana vay bana bana
Kurban olam yarim kurbanım sana

Amman havar havar komşular havar 
Ağıtlar yakalım komşular havar
Askerim vurulmuş komşular havar 
Amman havar havar komşular havar
Garibim vurulmuş komşular havar
Askerim vurulmuş komşular havar
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın