Zengin Olma Hayaliniz Neden Gerçekleşmiyor

Zengin Olma Hayaliniz Niçin Gerçekleşmiyor 

Yıllardır aynı şeyden şikayet eden bir sürü insanlar konuştum haftalarca, aylarca bunu söyledim ben zenginim, ben varlıklıyım’ dedim ama hiçbir şey olmadı onların ben zenginim, ben varlıklıyım derken içten içe kendilerine yalan söylediklerini hissettiklerini fark ettim.

Bir adam şöyle demişti yorulana kadar varlıklı olduğumu beyan ettim şimdi her şey daha kötü bu ifadeyi dile getirirken doğru olmadığını biliyordum zaten ifadeleri, bilinci tarafından reddedilmişti olumlama tekniğine başvurup dile getirdiği şeyin tam tersi ortaya çıkmıştı.

Olumlama ifadeniz net olduğunda ve zihinsel çatışma ya da anlaşmazlık yaratmadığında çok başarılı olur bu adamın ifadeleri durumu daha kötüleştirmişti, çünkü onun yoksunluğunu telkin ediyorlardı.

Bilinçaltı, sıradan sözcük ve ifadeleri değil, sizin gerçekten doğru olduğuna inandıklarınızı kabul eder baskın bir fikir ya da inanç, bilinçaltı tarafından her zaman kabul edilir.

Zenginlik Hayaliniz Neden Gerçekleşmiyor
Zengin Olma Hayaliniz Neden Gerçekleşmiyor















Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın