Beynin Gizli Gücleri Kozmik Güç

Beynin Gücleri Kozmik Güç

Kozmik gücün kötü niyetler için kullanılamayacak bir teknik olduğunu bilin hedeflerinizin saf olmasını ve bu dileğini hak ediyor olmanızı tavsiye ederim.
Aşağıdaki ifadeyi ezberleyin
Kozmik Güce Allah’a sesleniyorum ve ondan bana güç vermesini, beni korumasını ve bana rehberlik etmesini istiyorum.bu sihirli cümle kozmik gücün frekansına ve enerjilerine girmek için kullanmanız gereken cümledir bu ifadeyi bilmek kendinizi evrensel zekayla aynı frekansa sokmaktadır.

Ayrıntılar

Dik durun, ayaklarınız omuzlarınızın genişliğinde olsun ve elleriniz cennete dönük şekilde dua eder pozisyonunda olsun gözlerinizi kapatın on kez yavaş derin nefesler alıp verin onuncu nefesiniz de yüksek sesle “kozmik güce sesleniyorum” sonra durun ve nefesinizi verirken şöyle deyin ondan bana güç vermesini, beni korumasını ve bana rehberlik etmesini istiyorum bu cümleyi söylerken her kelimenin son derece farkında olun güç, koruma ve rehberlik kelimelerinin anlamını kavramalısınız.

Sadece söylemekle sistem işlemez cümleyi 2 kere daha tekrarlayın üçüncü kere söylerken olağan dışı bir şey deneyimleyeceksiniz omurganızda bir elektriklenme hissedebilirsiniz yer titreyebilir. bedeninizde sıcaklık ya da soğukluk sıçrayabilir bunun bir sebebi vardır.

Ayakta durarak, nefes alarak, beyin dalganızı düşürerek ve bu cümleyi kurarak kendinizi otomatikman tanrı enerjilerine bağlayacak ve senkronize olacaksınız daha yüksek enerjilerle kendinizi aynı hizaya getirince ihtiyaçlarınızı kozmik güce iletmeniz daha kolaylaşır.

Önemli not :
Sihir cümlenin kendisi değildir kozmik güçle bağlantı kuran sihirli cümlenin arkasındaki anlam ve düşüncedir bu nedenle anlam yüklenmesi çok önemlidir yüksek sesle cümleyi söylerken hissedin ve serbest bırakın kozmik güçten ne dilediğinizi ne zaman istediğinizi bunu hak ettiğinizi tam olarak belirtin bu unsur çok önemlidir konuşurken eski bir arkadaşla konuşur gibi alçakgönüllü bir ses tonuyla konuşun süslü kelimelerden uzak durun.

Dileğinizi söylerken zaten dileğinizin kabul edildiğini hissedin dileklerinizi kabul ettiği için kozmik güce teşekkür ederek çalışmayı son verin kollarınızı annenize sarılır gibi göğsünüzde kavuşturun bu kapatılmış enerjiyi serbest bırakır gözlerinizi açın, tekniği mektuba yazarak uygularsanız arzunuz kabul edilecektir

Bu Tekniğin Değerlendirilmesi : Kozmik Güç tekniği hayatın her aşamasındaki her türlü insandan
büyük beğeni görmüştür evrensel zihinle bağlantı kurma ve birşeyler isteme konusunda güçlü bir teknik olarak kabul edilmiştir

NOT : Yöntemin başarısı dini inançlarınıza bağlıdır
Beynin Gizli Gücleri
Beynin Gizli Gücleri Kozmik Güç


















Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın