Temel İçkiyi Bıraktım

Temel İçkiyi Bıraktım Fıkrası

Temel her gün meyhaneye gidiyormuş ve her gün üç bira içiyormuş.
Bu durum bir süre sonra barmenin dikkatini çekmiş ve merak edip
sebebini sormuş niye hep üç tane bira içiyorsunuz temel biz üç kardeşiz
ve hepimiz dünyanın farklı yerlerindeyiz.

Hepimiz, bara girdiğimizde birbirimizin yerine de içeriz diğer ikisi
olmadığından öteki iki birayı onların yerine içiyorum." demiş.
yine bir gün Temel bara gelmiş ve iki bira istemiş.

Barmen biraları verdikten sonra sormuş hayırdır bugün iki bira
içiyorsunuz, Allah rahmet eylesin, kardeşinizin biri öldü herhalde?"
Temel cevap vermiş---Hayır ben içkiyi bıraktım da.

Temel Fıkraları
Temel İçkiyi Bıraktım

Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın