Fotoformun Şasırtıcı Gücü Para

Fotoformun Şasırtıcı Gücü Paralar

Lilian P. bu yönteme başvurmakla kendini gülünç bulduğunu açıklamakta, fakat buna rağmen bir deneyde bulunmayı arzu ettiğini anlatıyor, lilian dul kaldığından ve ailesine bakmak zorunda olduğundan bu çareye başvurduğunu söylüyor devamlı fatura ödediğinden, genç kadın çek defterini elinde tutuyordu nihayet telefoto nakledicisi ile 1 numaralı fotoforma bağ­landı.

Bir süre sonra etrafına bakındı, mühim bir şey görmediğinden anlaşıldı, bu da işe yaramadı diye söylendi fakat bir sü­ re sonra aylık banka hesap pusulası eline geçtiğinde, hesaplarının bakiyesinde çok defterine nazaran 100 dolarlık bir bakiye bulunduğunu farketti.

Bu durum acaba bir şans eseri miydi yoksa bir tesadüf sonucu muydu banka durumu inceledikten sonra Lilian’m basit bir hesap hatasını düzeltmişti. 9’uncu bölümde, farkına varmadan fotoformdan yararlanan küçük bir kızın hikayesini göreceksiniz bu çocuk birden başı­na yağan bir para yağmuru ile karşılaşmıştı, belki de bu yağ­mur gökten geliyordu

Fotoform Elmaslar Getiriyor

Düşüncelerine önem verdiğim ve yakından tanıdığım bir kadın arkadaşım fotoformlar ilminin saçmalıktan başka birşey olmadığında ısrar ediyordu ben kendisine bilim adamlarının havada
birtakım elmaslar oluşturmaya muvaffak olduklarım anlattım ve ona şunları söyledim ağır gereçlerin havada kuşlar gibi rahat uçtuklarını, resimlerin okyanusları aştığını ve televizyon tüplerinde biriktiğini aklınıza getirirseniz, fotoformların gerçekten tesirli olduğunu daha kolayca anlayabilirsiniz 

Kadın benimle alay ederek, eğer bir Fotoformun gerçekten bir etkisi olsaydı ona her çeşit mücevherler getirmesi gerektiğini ileri sürdü bunun üzerine bir Telefoto Nakledici ile 2 numaralı Fotoform düzeyine girmesini tavsiye ettim.

Arkadaşım söylediklerimi derhal gözümün önünde uyguladı. daha sonra bakışlarını gülümseyerek bana çevirdi ve “ben sana dememiş miydim, bak, masanın üzerinde birşey yok dedi biraz sonra arkadaşım döşemeye düşen küçük bir madeni ses duydu masanın altına eğilince yerde birkaç gümüş madeni para buldu.kadının bir hayli şaşırdığının farkındaydım, daha sonra gülmeye başladı

Bunlar herhalde tesadüfen yere düş­müş bozuk paralar olacak dedi büyü henüz başlamıştı o sabah evine döndüğünde evinin merdiveninde iki ufak altın küpe buldu oradaydım ve olayı gördüm ertesi günü onu yazıhanede buldum, kadının boynunda bir inci kolye ve kollarında iki çift gümüş bilezik vardı bana beceriksiz bir şekilde gülümseyerek kocasının dün akşam bu hediyeleri aldığını anlattı.

Birkaç gün sonra beni büroda bularak şunları anlattı bu sabahki mektuplarla birlikte birçok hediye aldım.bir çift kol düğmesi ve kızımdan çok güzel bir altın broş aldım. çimenliktede bunu buldum bu, üzerinde zümrütler ve elmaslar bulunan platinden bir yüzüktü.

Arkadaşım sözlerine devam ederek komşularıma sordum bunun kime ait olduğunu kimse bilmiyor,hatta gazeteye bu hususta bir ilân verdim bir çoklarından cevaplar geldi fakat hiçbiri yüzüğü tam tarif edemiyordu bu durumda yüzüğü kendine saklamaktan başka yapacak birşey kalmıyordu!

Görünmez Dünyadaki Hizmetkarlarınız Telekumandalara Nasıl Cevap Veriyorlar

Size daha önce açıkladığım gibi, görünmez dünyada iki çe­şit varlık mevcuttur ölenlerin ruhları ve hizmetkarlar hizmetkarlar ya da ufak kişiler bazen bunlara küçük adamlar deniyor onları yeteri kadar kullanabilirsiniz size çok ilginç bir şekilde faydalı olabilirler, zira bu ruhlar ilerde insan şekline girmek hakkına sahip olan dönmelerdir ve itaat etmekle yükümlüdürler.

Bunlar ayrıca Telekomut dediğimiz bazı kelimeleri cevaplandırılan bir telekomut belirli bir talepten hipnotik büyülere grup ezgileri ve  solo kelime denen, ayrı tek kelimelere kadar olabilir görünmez dünya ile olan temasınızı artırabilmek için psişik  almaçmızı kullanabilirsiniz bu taktirde almaçınız
bir bildirili tele durumuna girer ve siz de onun yardımıyla emirlerinizi bildirebilirsiniz.

Telekomutaya örnek olarak sağlığı davet etmek için güney karolina daki bazı köylüler tarafından uygulanan büyü türüne değinelim 
Mikail,. Cebrail,. Azrail hiç bir zaman yanılmayan üç melekler olan sizler 
karanlık Azrail, Işıklı Cebrail Parlak Mikail!
Sen (Kişinin adı)
Gününde, ayında, yılında doğan sen
ben senin yanında geçerken ıztırap çektiğini gördüm 
ve sana artık iyileş, iyi ol diyorum
evet, sana İyi ol iyileş dedim 
Sana bu şekilde konuştum.
Haydi, dualı üç melek
Acele ediniz Mukaddes Üçlem
Fotoform Elmaslar Getiriyor
Fotoformun Şasırtıcı Gücü Para






















Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın