Vucudunuza İyileşmesini Nasıl Emredersiniz

Vucudun İyileşmesini Sağlamak

Kendi kendinizi telkin ya da inanç yoluyla etkileyebilme yetiniz otohipnotizm ya da öztelkin adını alır. gerçekte öztelkin tüm telekült gücünün temelindedir. İnanç olmaksızın psişik, telepatik ya da okkült olaylar gerçekleşemez.

Vücudunuzun bu bölgesine tüm düşüncenizi tum duygu ağırlığınızı, tum zıhın enerjinizi verirseniz vücut enerjiniz bu bölgede artmış bulunacak ve siz de bu enerji artışını hissedeceksiniz bu artan enerji kendisiyle birlikte hedef alman bölgede eksik olan şeyleri çok büyük miktarda götürecektir kan oraya hücum edecek ve toksinleri atabilmek için daha büyük miktarda çıkacaktır.

Kanla birlikte mikropları yemek ve yıkmak için antikorlar üşüşecek böylelikle bunları tabii bir şekilde saf dışı edecektir daha çok miktarda oksijen, demir, kalsiyum,vitaminler, mineraller, enzimler ve canlı dokunun ihtiyacı olan bir sürü başka eleman zayıf düşmüş bölgeyi beslemek için getirilecektir ben doktor değilim ve burada sergilediğim teorilerin ilaç ya da panzehir olduğunu iddia'etmiyorum.

Ama bu teoriler şu sözcüklerle özetlenebilecek uzun araştırma ve incelemelere dayanmaktadır zihinsel enerji fiziksel enerjiyi yönetmektedir örneğin, bilinçli zihnin kontrolü altında olmayan vücut fonksiyonlarının soluk alma, kalp atışları, göz kırpmaları ve diğer reflekslerin- otonom denilen otomatik sinir sistemine bağımlı olduğu kanıtlanmıştır.

Bu sistem omuriliğe bağlı merkezi sinir sistemine paralel olarak çalışır ve onun bir bölümünü oluşturur şu halde beyinsel ya da zihinsel donanımızın bir uzantısıdır bunun sonucunda, zihinsel enerji fiziksel enerjiyi yönettiğine göre zihin, tedavileri gerçekleştirebilmelidir teorisini bu teori zaten bir çok insan tarafından paylaşılmaktadır ileri sürüyorum.

Teorik olarak tedavi edici spritüel güç türünü elde etmenin yalnızca bir yolu vardır o da istenen sonuç üzerinde konsantrasyon aracılığıyla olur yeterince konsantre olmayı başaramayanlar için bir başka çözüm yolu vardır o da telkin gücüdür çünkü tekrarlanan bir telkinin bir olaya inancı değilse de bilincine varılmasını beraberinde getirdiği kanıtlanmıştır.

Yine de hipnotizmanın ya da otohipnotizmanın tedavi ettiğini ilan etmiyorum bir doktor bile iyi edeceğini iddia edemez parmağınızdaki bir kesiği bile iyileştirmek onun gücü dahilinde değildir, ne kadar küçük olursa olsun iyileştirmeyi gerçekleştiren vücudunuzdur sizin, benim ya da bir doktorun tek yaptığı vücudun iyileşmesine yardımcı olacak ya da iyileşmesini teşvik edecek koşulları ortaya çıkarmaktır

Tüm ilan ettiğim ve burada bunu biçimsel bir şekilde söylüyorum zihin yoluyla iyileştirme ya da adlandırdığım şekliyle telekült iyileştirme benim, ailemin ve başkalarının sağlıklarını yeniden kazanmasına yardım ettiğidir.

Sizin için de aynısını yapacaktır her şeyden önce tümüyle tek başına ve kimse tarafından gözlenmeyecek şekilde olunmalıdır öztelkin için en iyi zaman zihnin dinlenmiş, açık ve güçlendirilmiş olduğu sabahın erken saatleridir. yatağınızda ya da koltuğunuzda rahat bir şekilde, doğrulmak için yastıklar koyarak oturun.

Sakin olun ve her türlü sinirsel gerilimden uzak oluncaya dek kaslarınızı gevşetin iyileşme sembolü Hipnoskopu (Bkz. Şek.F) alın ve gözlerinizden belli bir uzaklıkta (20-40 cm) tutun gevşeyin ve hiçbir şey düşünmeyin zihninizde olabildiğince boşluk yaratın hissettiğiniz sonuçlan analiz etmeye kalkarak onu dağıtmayın hipnoskopun merkezindeki beyaz noktaya bakarak gözlerinizi sabit tutun.

Şimdi ulaşmak istediğiniz amaçla ilgilenin bu ille de sağ­lık olmayabilir, birinin zihnine bir düşünce sokmak için telepati yoluyla iletişim kurma da olabilir burada sağlık örnek olarak verilmiştir. telkinlerinize şöyle başlayın: “Sağlığım mükemmel. Kendimi her zamankinden daha iyi hissediyorum.

Mükemmel bir sağlığım olabilir ve olmasını istiyorum her türlü hastalığı saf dışı edecek olağanüstü sağlık ve canlılığa sahibim sağlığım yerinde olacak kendinizi bu sözlerle sınırlandırmanız gerekmiyor. telkinlerinizi herhangi bir kelime grubuyla da oluş­turabilirsiniz benzeri sözcükler grubuna foto form denir yeter ki hepsi tek bir amaca yönelik olsun.

Şunu açıkça belirtmek isterim ki bu yöntemi, özellikle hastalık tezahürleri koşulunda tıbbi konsültasyonlar yerine değil, daha çok genel anlamda fizik ve moral destek gibi öneriyorum

Dikkatinizi konsantre etmeyi öğrendiğiniz zaman, sinirlerinizi baştan başa dolaşarak, bir boğaz ağrısını, mide bulantılarını ya da basit bir baş ağrısını düşünmeye çalışarak onlara iyileşmelerini ve kaybolmalarını söyleyin kendi kendime arka arkaya on iki kez “gevşe ve iyileş... gevşe ve iyileş” diye sık sık tekrarlamışımdır.

Bunu yaparak dertli bölgeye pozitif enerji yüklemesi yapmış olursunuz. Sonuç, birkaç gün sonra üstüste gelen sonuçlar gibi, hemen oluşabilir. Bu yöntemi acı verici basurları, bana çok huzursuzluk veren bir safra kesesi yangısını iyileştirmek ve en son da 20 kilo zayıflamak için kullandım.

Bu son koşulda, bu yöntem yardı­ mıyla, zihnime ve bedenime belli bir rejim uygulamasını empoze ettim çukulata, pasta ya da keklerden oluşan besleyici kahvaltılar ya da yemeklerle, yemek arasında ya da yemekten önce hiç­ bir şey yememeye katlanarak. 1 Aralık 1962’den Noel’e kadar onbeş kilo kadar verdim. 1983 Ocak ayında 85 kg’dan 65 kg’a inmiştim. Ve kilolarımı yeniden almak yerine kendimi bu düzeyde tuttum. Bir başka ilginç örnek vereyim.

Dostlarımdan biri olan çok genç bir adam, yaşamının bir döneminde kelimenin tam anlamıyla saçma başını yolduran ağır migrene yakalanmıştı, Bu yöntem sayesinde migrenleri kayboldu ve saçları yeniden gürleşti. Birkaç yıl önce “Reader’s Digest”lerden birinde “kişisel kaygıların, insanları hastaneye sürükleyen fiziksel acıların temel nedenlerinden biri olduğu, kelimenin tam anlamıyla hasta olunacak kadar sıkıntı duyulabileceği” yazılıydı.

Bu konuda örnekler sayısız. Öyle görünüyor ki Telekült iyileşme yeni bir gençliği bile geri getirebilir! Charles Fillmore şunları yazdığı sırada yaşı elliye üç yıl önce yaşlılık saplantısı tüm benliğimi kaplamaya başlamıştı... Yüzüm kırışmaya, saçlarıma ak düşmeye başlamıştı. Dizlerimin bağı çözü­lüyor ve büyük bir güçsüzlük her yanımı kaplıyordu.

Bunun nedenini hemen kavrayamadım ama düşlerimde yaşlı insanlara katıldığımı keşfettim sonsuz enerjiyle bütünlüğümü belirterek sessizlik içinde saatler, saatler geçiriyordum varlığımın en derinliklerine kadar indim ve iç yaşamın merkezleriyle konuştum. Onlara yaşlılık iblisine hiçbir zaman boyun eğmeyeceğimi ve hiçbir zaman ona tabii olmamaya kararlı olduğumu söyledim.

Hayati merkezlerimde yavaş yavaş yeni bir yaşam akımının yükseldiğini hissettim bu başlangıçta zayıf bir akımdan başka bir şey değildi ve yüzeye çıkması için zaman gerekti şimdi olağanüstü bir hızla gelişiyor yanaklarım dolgunlaştı, kırışıklıklarım ve gözlerimin çevresindeki kaz ayaklan silindi ve şu halimle kendimi gerçekten genç adam gibi hissediyorum 1919 yılında altmış yaşındaki Bay Fillmore o denli ağır hasta oldu ki yakınları onun sağ çıkabileceğini düşünmüyorlardı ama o yeniden güç kazanarak bu hastalıktan sıyrıldı ve otuz yıl daha yaşadı

Tarih, bu yöntem sayesinde gençliklerini ve sağlıklarını inanılmaz yaşlara kadar koruyan kadınların ve erkeklerin resmileştirilmiş olaylarıyla doludur bunlar arasında 90 yaşında olmasına karşın 30 yaşındaki güzel bir kadından farksız görünen ve yirmi yaşındaki bir gencin delicesine âşık olduğu Ninon de Lenclos’u sayabiliriz hindistan’daki Pathankoî’da, bilim araştırmacıları yakın bir tarihte Baba Narain Singh’in 40 yaşında görünmesine karşın 176 yaşında olduğunu kanıtladılar.

Vucudun İyileşmesi
Vucudunuza İyileşmesini Nasıl Emredersiniz Vatanseverr



















Telekült Gücü Hipnotik Büyü
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın