Survivor Sabriye Şengül Kimdir

Survivor Sabriye Şengül Kimdir

TV8'in sevilen Yarışma programı Survivor'da Ünlüler takımında yarışıyor.Yapımcılığını ve sunuculuğunuAcun Ilıcalı'nın yaptığı Survivor 2017 Ünlüler Gönüller'de Sabriye Şengül, dikkat çeken isimler arasında. 
Survivor Sabriye Şengül kimdir, nereli Ünlüler Sabriye kaç yaşında?
Survivor Sabriye Şengül Kimdir


Survivor Sabriye Şengül kimdir, nereli, kaç yaşında?
Doğum tarihi: 5 Eylül 1988
Doğum yeri: Trabzon
Meslek: Boksör Kick Boks Dünya Şampiyonu Sabriye Şengül, 1988 yılında Trabzon'da dünyaya geldi. Türkiye'nin yetiştirdiği en iyi boksör ve kick boksçular arasında yer alıyor. Üç Türkiye şampiyonluğu bulunan Şengül, ayrıca K1 Dünya Karması Şampiyonluğu unvanına da sahip.

23 Nisan 2016'da İstanbul'da WKU Dünya Şampiyonluğu için kemer maçına çıkan Şengül, Belçikalı Rakibi Vanessa De Waelle’yi puanla yenerek dünya şampiyonu oldu. Üçüncü kez eleme adayı olan Sabriye Şengül, hissettiklerini şu sözlerle ifade etti: "Artık potada olmak beni yoruyor" dedi. Sözlerine devam eden Ünlüler Takımı yarışmacısı, "Adada bazı arkadaşlar beni tanımıyor, en ufak şeyde çok sert çıkan bir insanım. Aslında çok iyi bir insanım, kimsenin arkasından konuşmadım,
Survivor Sabriye Şengül 

Dedikodulara girmedim. Sevenlerime güveniyorum ve adada kalmak istiyorum. Bu verdikleri karar da beni düşürmedi daha çok güçlendirdi." İNTİKAMINI RİNGDE ALIYOR Sabriye bir röportajında ailesiyle ilgili; “İçimde dışarıya çıkarmak istediğim bir öfke var.

Babamla ilgili, ailemle ilgili bu öfke. Ringe çıktığım zaman her şeyi unutuyorum, öfkem yatışıyor. Hayatın öfkesini rakibimden çıkarıyorum. Hayattan intikamımı ringde alıyorum. Anne ve babamı hiçbir zaman yan yana görmedim. Normal bir aile gibi oturup yemekler yemedik. Karı koca gibi değillerdi ki sözlerini kullanmıştı.
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın