Yusuf Harputlu Yalanmış--HD--

Yusuf Harputlu Yalanmış--HD--Video

Yusuf Harputlu Yalanmış
Yusuf Harputlu Yalanmış--HD--



















Yusuf Harputlu Yalanmış Sözleri


Nasılda inandım nasılda kandım
Bir ömür seninle sürecek sandım
Delice sevmiştim bak nasıl yandım
O kadar acımasız o kadarmı insafsızdın
Ayrılığın acısını kalbime kazdım

Yalanmış yalan ettiğin o yeminlerin
Yalanmış yalan o sahte sevmelerin
Kollarımdan uyanıp sarılıp öplerin
Yalanmış yalanmış yalanmış yalan

Olmaz dediğin oldu ya
Boş ver bırak olsun
Kalbimde acan çicek soldu ya
Bırak solsun
Olsun be gülüm olsun 
Senin sevdan senin aşkın yalanmış demek
Hadi git git yolun acık olsun

Yalanmış yalan ettiğin o yeminlerin
Yalanmış yalan o sahte sevmelerin
Kollarımdan uyanıp sarılıp öplerin
Yalanmış yalanmış yalanmış 


Yusuf Harputlu Videoları


Yusuf Harputlu Felek
Yusuf Harputlu Ağlama Gözlerim
Yusuf Harputlu Acımadın mı
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın