Müslüm Gürses Beni Bir Vefasız Yare Yazmışlar

Müslüm Gürses Ervahı Ezelden

Müslüm Gürses Ervahı Ezelden
Müslüm Gürses Beni Bir Vefasız Yare Yazmışlar Klibi

Müslüm Gürses Ervahı Ezelden Şarkı Sözleri

Ervah-ı Ezelden levh-i kalemden, levh-i kalemden
Bu benim bahtımı kara yazmışlar
Bilirim güldürmez devr-i alemden
Bir günümüzü yüz bin zara yazmışlar

Bilirim güldürmez devr-i alemden
Bir günümüzü yüz bin zara yazmışlar
Bilirim güldürmez devr-i alemden
Bir günümüzü yüz bin zara yazmışlar

Dünyayı sevenler veli değildir, canım değildir
Canı terkedenler deli değildir 
İnsanoğlu gamdan hali değildir 
Hey can değildir
Her birini bir efkara yazmışlar 

İnsanoğlu gamdan hali değildir
Her birini bir efkara yazmışlar
İnsanoğlu gamdan hali değildir 
Her birini bir efkara yazmışlar

Olaydı dünyada ikbalim yaver
El etsem sevdiğim acep kim der
Bilmem tecelli mi yoksa ki kader 
Beni bir vefasız yare yazmışlar

Yazanlar Leylanın Mecnun kitabın
Sümmani'yi bir kenara yazmışlar
Yazanlar Leylanın Mecnun kitabın
Sümmani'yi bir kenara yazmışlar

Müslüm Gürses Videoları

Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın