Erkan Acar Mutlumusun Felek--HD--

Video Başlığı

Erkan Acar Mutlumusun Felek--HD--Video

Erkan Acar Mutlumusun
Erkan Acar Mutlumusun Felek--HD--Klibi

Mutlumusun Felek Şarkı Sözleri

Yoksa sen gidecekmisin
Beni terkedecekmisin
Kimin omzunda ağlarım
Beni öldürde öyle git

Mutlumusun mutlumusun
Ben yarimi saramadım
İstediğin olmadımı
Felek şimdi mutlumusun

İsyan ederim göklere
Her gün sarhoş dolaşırım
Kimin omzunda ağlarım
Beni öldürde öyle git beni

Mutlumusun mutlumusun
Ben yarimi saramadım
İstediğin olmadımı
Felek şimdi mutlumusun

Ben çıkarım hayatından sessizce
Zaten senden öncede yalnızdım şimdide yalnız kalabilirim
Yeterki sen üzülme bilirsin aslında kıyamam sana ben
Hoşçakal gülüm hoşcakal

Dönüşü olmayan bir bilinmezliğe doğru yola çıktım
Son kez kadehini benim için kaldır 
Ben idam mahkumu gibi her şeyi sineye çeker
Sessiz ama bir o kadarda başım dik giderim
Elveda hırçın sevgilim.
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın