Sibel Efendim İşitmedim

Sibel Efendim İşitmedim

Sibel Efendim İşitmedim Video

Sibel Efendim İşitmedim
Sibel Efendim İşitmedim Video Klibi




















Sibel Efendim İşitmedim Şarkı Sözleri

Ne işsin anlamadım bir sonuç alamadım
Ne işsin anlamadım bir sonuç alamadım
İki cambaz bir ipte oynamaz rastlamadım
İki cambaz bir ipte oynamaz rastlamadım

Vay anasını oyuna mı geldim
Efendim işitmedim
Bana bir şey mi dedin
İki orta bir sade haydi bana müsade
Efendim işitmedim bana bir şey mi dedin
İki orta bir sade haydi bana müsade müsade….

İnanamam her söze kanamam ki her göze
İnanamam her söze kanamam ki her göze 
İyisi mi bu aşkı yaz boza kalsın güze
İyisi mi bu aşkı yaz boza kalsın güze

Vay anasını oyuna mı geldim
Efendim işitmedim
Bana bir şey mi dedin
İki orta bir sade
Haydi bana müsade müsade
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın